beE's gAnG~

Saturday, April 23, 2011

Tak ade ape pun nak cerita...

petang semalam (jumaat) kul 5.03 p.m kat masjid..

tiba-tiba aku berbunyi "tuwet,...tuwet,..sms...."
1 message received...from 'MOM"

dengan rakusnya aku baca..yela mak msg kan...excited la...

msg bebrbunyi.."aslmkum, mcmana pprksn td, ok x. Cml brnk dh smlm 4kor."
cmni la mak aku antar msg..sbijik2 aku taip nih...hihi...

mksud msg mak aku ni.."cmne dengan exam td ok ke x..?comel dah beranak semalam 4 ekor..."..cm2 la lebih kurang..aku tau sume org bace msg 2 pun dah faham kan...

comel tu,kucing aku...dye dah beranak...4 ekor...kami target 5 kembar...hihi~
tapi takpe la...yg penting kucing aku dah selamat melahirkan anak..
alhamdulillah...~

mengikut cerita mak aku lagi..anak2 nya sume ikut mak dye..tak ade corak lain...
dulu aku pernah letak mak dye kat blog ni dulu...
nih la kucing aku yang bernama COMEL tu...

jeng jeng jeng.....





taraaaa......hihi....

ni gambar time dye branak yang lepas...ni kali ke3 kot dye melahirkan anak...
ppe pun..comel kan..tak peduli la kalau sape2 cakap xcantik...hu3...


aku cerita bukan ape..saje nak hilangkan tensen petang2 camni...rindu nak balik umah..nak balik jenguk 'anak-anak buah' ni ha...
lagipun aku nak gtau kucing kat umah aku skang ni ni dah ade 9 ekor..
perghhh...ramai giler...tapi aku suke..

kalau ikutkan 15 ekor..tapi 2 ekor hilang..merayau jauh sangat la tu...ade yg bg kat orang n ade yang mati 3 ekor serentak..sedih gile time 2..nak wat camne..Allah lebih sayangkan mereka..='(
aku harap sume 'anak2 buah' aku ni sumenya panjang umur and sihat2 seadanya..amin......kih3...


p/s : nanti nak suh mak 3G..nk tengok ank buah baru....ho3...~ 

No comments:

Post a Comment