beE's gAnG~

Sunday, April 17, 2011

ari-ari aku online...bile online je perkara wajib aku buat ofcos la buka fb..
yang kedua tagged..ketiga emel aku and tak ketinggalan youtube...

online je youtube,,aku mesti bukak maharaja lawak...
 yela....skang aku tengok dah mcm musim dah...
abes je bersiaran kat astro,,kompem2 upload kt fb..
ape lagi aku tumpang sekali la...kih3
yela...kat hostel mne nak ade astro...xdpt den nk nengok...

yang paling aku suke tengok jozan..xpuas walaupun dah berpuluh2 kali tengok..sekali ngan sepah n jugak jambu...



mmg superb la lawak diorang...like..~


perghh,,mmg semart jadi pmpuan..kih3..~xjemu tengok..


memang banyak idea diorang nih..~


part yang ngamuk time tok pnghulu ilang 2 bez,,,cam budak2...kiut..~


yang ni lak part yang lagu ala2 dangdut 2...'papaku pulang dari kota..'..kah3..

p/s: nak ilang tensen stdy layan diorang ni,,,hihi~


No comments:

Post a Comment