beE's gAnG~

Sunday, December 4, 2011


korang ade kwn tak..?kompem ada kan...
korang ade kwn baik tak..?mesti ada kan..
korang ade kawan karib tak..?mesti ada kan wlaupn tak ramai...

aku pun sama dengan korang...
aku ada ramaaii kawan...
aku pun ada kwn baik...
aku tak tau sama ada aku ada kwn karib ada ke tak...

kawan time senang mudah sgt nak cari...pegi mana2 jumpa..
tapi bile susah, sedih xda sorang pun yg tnggal..
klu ada pun, xramai...

aku dah lama MAKAN HATI ngan sikap kwn2 aku..
tp aku biarkan je..aku buat tak nampak je semua tu..
aku memBIZIkan diri aku...

tapi sampai bila..?
xde penghujungnya.. aku tak nak besarkan hal kecik ni..?
hal kecik..?hmmm....
sikit-sikit kecik, lama-lama jadi besar gak...

selalu tolong orang time susah..
tapi bile kita susah ade ke yg nk tolong..?
mana kawan yg ditolong tu..?
bkn nk mngungkit..tapi ini realiti..
bak kata pepatah "orang berbudi kita berbahasa"

hati yang ikhlas dah jadi camni lak...adeiii...

k la nk pi klas lak..luahan hati dipagi hari...hahah~


No comments:

Post a Comment