beE's gAnG~

Sunday, December 26, 2010

enjOy…



dah lama xupdate blog nih...makmlumlah dah bkak sem ni mcm2 kene wat...

nak kene daftar sbjek.nak add,,nk drop...tu bru kuliah...xtermasuk lagi tutornye kelas...
ish...pening..!!!


sem ni nk kene arrange kelas btul2..bia kasi rest byk...hihi~
*
*
ni dah melencong dari tjuk nih...
nk stat dari mane ea...hmmm...ok fine..!!


pikir jap....(--")
krismas DAY..!
memandangkan duit dah masuk kan..besela dah jd cam adat bg student bg setiap sem...
pe lagi...kuar enjoy la...termasuk la aku..tapi lam enjoy2 pun..still lagi bjimat..
tula kalau pmpuan kan,nk bjmat pun ade gak terbeli yg 2,,terbeli yg ni..
sume TER la..itulah dinamakan NAFSU....cam aku la..

ok..!!
kali ni aku kuar ngan member2 ak..kali ni ber7..bese2 ber4 je..dats all..!
kami g yg pling dkat je..kt mne..?the Mines je....kami gerak lam kul 12.30p.m


12.30 ok..!

1st skli tme smpai,pe kami wat..?of cos la mntak duit cket kat 'guard' kami...jeng3....
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ni la 'guard' kitorang.....

aku ikut skali ni sje2 je la..jln ngn kwn2..dh lme xkuar ngn mber2 ni...
skali skala pe slahnya kan...ok..!pas mntak duit..bgmbar cket...(^_^)
*
*
*
*
*
*

cakk..!!ni baru 5..ade lg 2 ttgal...huhu

ok..ckup.!!...truskan pjlanan...

msuk je pntu masuk 2...kami terus terjah kaunter wayang...nk tgk cte pe ek..?hmm...
mula2 nk tgk citer janin..tp no seat..xckup...gler r..mnat bnor cte 2 eh...
pas2 decide2 sume..tolak cmpur drab bhgi,,......


agak2 pning.....

kami nk tgk cte ni je...abes cte...dah xde plihan lain...cte pe..?ni...!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




yup..aku masih dara....

xpela...kami xkisah...hentam saja..satu je aku xbknan ngan cte nih...
seksi gler..!!!! malu aku tgk...xsggup aku nak mnonton ngan org laki...
nasib la kami sume pompuan..cam xde prsaan lak diorang blkon cmnih...astaga!!
cte ni ade byk pngajaran...ok...ak ACCEPT it...
tp jgn korang amik yg negative lak ek...aku REMOVE it..hakss...!!
ok...ttup cte sal wayang..!
*
*
*
*
abes tgk wayang...kami teruskan operasi kami..
kdai demi kedai kami masuk....lorong demi lorong kami lalu...
sume barang kami tilek...sume brg kami nk mengetest..kui3...
tapi ade lagi kami xround..pas2 amik tenaga balik..makan....

******
ok...ade peristiwa pada satu petang..ape yg tjadi..?
ok....cmnih ctenya...
aku ngan mmber aku...g shoping kt pasaraya nih...?pasaraya pe..?ni ha....
*
*
*
*

cik google bg gmbr nih...

nak tau ape terjadi..?ok...
pas bayar sume..aku keluar la kan..xkan nk ngorat abg cashier tu lak kan..kih3...
kuar je,,,tit.,,,tit,,,tit....alarm bnyi...yg ade kt palang2 tu la...adoi.....
lam kpla aku terfikir..mybe belt aku kot..yela..besi kan....
ok,..fine...!

dik...dik...dik....jap..jap...!!


mak guard k..bkn pak guard..(--,)

pggil mak guard tu,,amboi..xkn ngan aku pun nk ngorat...pe lah...
tbe2 mak guard amik brg kt tgn aku..eh..xpe nih..brg aku...!!OMG...
masuk blik...tbe2 mak guard 2 duk punggah brg aku...

"ada resit x dik?" tanya mak guard yg gempal tu..
"ada..lam beg tu.." aku jwb..dalam kdaan cuak ...
"kalau ade resit xyah risau la.." mak guard tu gtau kt aku...

belek punye belek........
amik ko...!! baju xbuang besi tuh...
geram aku kat abg cashier tu blipat2 kali ganda...!!
malu giler aku...sume org pndang aku..cam ak wat jhat....oh,no..!!


 aku tak bersalah...!!arghh....

pas kuar tuh...ak rase hentam je kpala abg tuh...arghhh,,,,,!!
tp nasib aku sabar...xpe...mnusia mlakukan kesilapan...ok fine..!!
berlalu tanpa berkata apa-apa...malu tahap giler2...!


waaaa...malu....!!!!

ok,fine...!lupakan hal tu seketika....

*********
aku round2 lagi....kaki aku ni dh xtau nk ckp pe...lguh wey...
pggang pun dh sengal2..badan pun ltih smcm...
ok...tgk jam pun dh lwat nih....sblm blik sggah kfc jap...



mak oi...klu dpt yg nih...,,sluurpp...!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*


amik gmbar jap...hihi...

kul 9.30 kami gerak balik...dalam kdaan epy+letih+penat-blurr....
ppe2 hal,,kami enjoy....!!!

aku smpai bilik kul 11 lbih.....blik trus mandi...lam kul 11.30 dah sttle..
pas melantak kfc...lyan cte jap.....
mmdangkan bdn tlmpau pnat..mata pun stim plik je ni...
trus tdo....zzzZZ....(3pg)


1 comment:

  1. klakar lak bce yg bju 2..kiwi pernh gk bwt blik tgk2 bju x buang besi tue..tp mse klua x de lak bunyi..hihi

    ReplyDelete